خانه / همه چیز در باره خودروی BMW 320i Sedan

[av_textblock textblock_styling_align=” textblock_styling=” textblock_styling_gap=” textblock_styling_mobile=” size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-kupwr279′ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]

همه چیز درباره BMW 3 Series Sedan

محبوب ترین باواریایی

کمپانی BMW در سال ۱۹۷۵ خودروی جدید خود را با نام سری ۳ معرفی کرد. سری ۳ یک کوپه جمع و جور اسپرت بود که در همان سال نخست به محبوبیت خوبی دست یافت. در حال حاضر ۴۲ سال از ورود سری ۳ به دنیای خودرو می گذرد و در تمام این مدت محبوبیت آن در سال به سال افزایش یافته است. تا کنون ۵ نسل از سری ۳ کنون در کلاس های سدان، کوپه، کانورتیبل، استیشن و هاچ بک تولید گردیده و اکنون نسل ششم آن در سه کلاس سدان، استیشن و گرن توریسمو از سال ۲۰۱۱ به ویترین محصولات BMW اضافه شده است.

کارشناسی خودروbmw

نسل پنجم سری ۳ در سال ۲۰۰۶ موفق به کسب عنوان بهترین خودروهای جهان شد تا کلکسیون افتخارات این خودروی مهم را تکمیل کند. تمام نسل های سری ۳ در دوران خود پرفروش ترین خودروی BMW بوده و در مجموع این خودرو در سال ۲۰۱۵ موفق به ثبت رکورد فروش ۱۰ میلیون دستگاه دست یافت تا عنوان محبوب ترین BMW تاریخ را از آن خود کند.

مدل اول

BMW 3 Series Sedan

کد شناسایی

F30

کلاس بندی

سدان جمع و جور خانوادگی

BMW با معرفی نسل ششم سری ۳ تحول جدیدی در طراحی محصولات خود ارائه داد. طراحی چراغ های جلو متصل به جلو پنجره، نوآوری جدیدی است که برای اولین بار در تاریخ BMW بر روی خودروی سری ۳ اجرا شد. این سبک طراحی در عین حفظ اصالت طراحی BMW، فصل جدیدی از زیبایی و جذابیت را برای سری ۳ برای سری ۳ رقم زده است. طراحی چراغ های جلو به وسیله خطوط شکسته انجام شده که در نهایت به جلوپنجره کلیوی شکل ختم می شد. این ترکیب هنرمندانه دو سبک متضاد باعث شده تا سری ۳ در عین داشتن چهره ای خشن کاملا زیبا و جذاب به نظر برسد
این سدان جمع و جور با مرکز ثقل پایین ، اجزای سبک وزن و سیستم تعلیق تنظیم شده در نوربرگ رینگ خسته کننده ، اسپرت و پویایی فوق العاده ای را ارائه می دهد.

قابلیت های ویژه:

کابین سری ۳ سدان با هدف استفاده کاربردی برای خانواده ها در کنار بهره گیری از آئرودینامیک فوق العاده برای بدنه آن جهت رانندگی های اسپرت باعث شده تا در کابین سری ۳ با یک خودروی خانوادگی اما اسپرت مواجه شویم. یک ترکیب بی نظیر از دو ویژگی دوست داشتنی و مورد نیاز که به تمام خواسته ها پاسخ رضایت بخش می دهد. در نسخه ۳۳۰i سدان شما می توانید شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت ۵.۸ ثانیه ای را تجربه نمایید. این در حالی است که فضای کافی برای سرنشینان خودرو در نظر گرفته شده و توان حمل بار ۵۷۵ کیلوگرمی را دارد. بی شک ویژگی های سری ۳ در نوع خود بی نظیر بوده و به راحتی در هر خودروی سدان جمع و جوری یافت نمی شود.
م
کارشناسی بی ام دبلیو

کلاس بندی

سدان جمع و جور پریمیوم

کد اتاق

F30

مدل

BMW 320i Sedan

عملکرد

سرعت نهایی (کیلومتر بر ساعت)

۲۳۵

شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت (ثانیه)

۷.۳

پیشرانه

نوع پیشرانه

۴ سیلندر خطی ۱۹۹۸ سی سی توربوشارژر

حداکثر قدرت (اسب بخار / دور در دقیقه)

۱۸۴ / ۵۰۰۰

حداکثر گشتاور (نیوتن متر / دور در دقیقه)

۲۷۰ / ۱۳۵۰ – ۴۶۰۰

نوع گیربکس

۸ سرعته اتوماتیک

نوع دیفرنسیال

دیفرنسیال عقب

مصرف

نوع سوخت

بنزین

مصرف سوخت شهری (لیتر در هر صد کیلومتر)

۶.۹ – ۷.۶

مصرف سوخت خارج شهری (لیتر در هر صد کیلومتر)

۴.۴ – ۴.۷

مصرف سوخت ترکیبی (لیتر در هر صد کیلومتر)

۵.۳ – ۵.۸

میزان تولید گاز کربن دی اکسید (گرم در هر کیلومتر)

۱۲۴ – ۱۳۴

حجم مخزن سوخت (لیتر)

۶۰

ابعاد و وزن ها

وزن خالص (کیلوگرم)

۱۵۲۵

حداکثر وزن مجاز (کیلوگرم)

۲۰۲۵

حداکثر بار مجاز (کیلوگرم)

۵۷۵

ابعاد تایر جلو (اینچ)

۲۰۵/۶۰ R16 92W

ابعاد تایر عقب (اینچ)

۲۰۵/۶۰ R16 92W

ابعاد و نوع رینگ جلو (اینچ)

آلیاژ سبک۷ J x 16

ابعاد و نوع رینگ عقب (اینچ)

آلیاژ سبک ۷ J x 16

pruduct: https://persiakhodro.ir

جهت درخواست کارشناسی سیار بلافاصله پس از پسندیدن خودرو، با شماره های شرکت حافظ خودرو تماس بگیرید یا فرم ثبت سفارش را پر نمایید. مشخصات خودروی مورد نظر خود را بدهید و زمان و مکان مورد نظر جهت بازدید خودروی خود را مشخص نمایید. به صورت ۱۵ دقیقه بعد کارشناس در کنار شما خواهد بود.

همچنین شرکت کارشناسی حافظ خودرو آماده است جهت همکاری کارشناسی خودرو گالری ها وکسانی که خرید وفروش خودرو به عنوان شغل دوم انجام می دهند همکاری داشته و تخفیفات مناسبی برخوردار شوند.

تلفن مستقیم تماس:  ۰۹۱۲۵۲۸۷۶۳۰


[/av_textblock]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارشناس رسمی دادگستری خودرویی سبک و سنگین
شماره های تماس
اشتراک گذاری
آخرین مطالب

آیا به کارشناس از طرف فروشنده میشه اعتماد کرد؟

کارشناس خودروهای اسنپی!!!

کارشناسی خودروی سنگین دی ماه ۱۴۰۲

استعلام سوابق کشنده ه داف

استعلام پرونده کشنده دافDAF