همه چیز درباره لندکروز2021
از زمان راه اندازی در 1951 ، Land Cruiser همچنان توسط مشتریان به عنوان خودروی ایمن و ایمن نماد تویوتا انتخاب می شود.
- مجموعاً تقریباً 10.4 میلیون واحد و بیش از 300000 واحد در سال در 170 کشور و منطقه در سراسر جهان فروخته شده است.
- برای ادامه شهرت خود در بین مشتریان به عنوان وسیله ای که به مردم امکان می دهد هر جا و هر جا بروند و زنده و سالم برگردند ، وجود بی نظیر لندکروز همچنان در حال تکامل است و قابلیت اطمینان ، دوام و عملکرد خارج از جاده آن را بهبود بخشیده است.
مدل اصلی استیشن واگن لندکروز کاملاً بازطراحی شده است.
در هفتادمین سالگرد سالگرد لندکروز ، تویوتا با ادغام فن آوری های انباشته شده در سالهای اخیر با جدیدترین فناوری ها ، شخصیت خود را به طور کامل طراحی کرد و در نظر دارد تا تابستان 2021 آن را در سراسر جهان راه اندازی کند.
جهت کارشناسی خودرو از این لینک استفاده کنید
تویوتا سیتی ، ژاپن ، 10 ژوئن 2021 ― تویوتا لندکروز جدید را به جهان معرفی کرد (در یک افشاگری آنلاین با محوریت خاورمیانه)
لندکروز در آگوست 1951 به عنوان چهار چرخ متحرک تویوتا BJ مجهز به موتور قدرتمند راه اندازی شد که سطح بالای عملکرد خارج از جاده را در محیط های نامساعد نشان می داد ، به عنوان مثال ، اولین خودرویی بود که تا ششم صعود کرد. ایست بازرسی کوه فوجی به دلیل سابقه عملکرد آن ، به عنوان یک ماشین گشت پلیس در سراسر ژاپن مورد استفاده قرار گرفت.
بنابراین سنت “تلاش برای ارائه ایمنی و امنیت به همه مشتریان و سایر افرادی که با این وسیله نقلیه درگیر هستند” آغاز شد. این سنت به مدت 70 سال ادامه می یابد و می توان آن را پایه و اساس یک شرکت حمل و نقل دانست.
از آن زمان ، مجموع تقريباً 10.4 ميليون دستگاه و بيش از 300000 واحد * در سال مورد استفاده مشتريان در 170 كشور و منطقه در سراسر جهان قرار گرفته است. ماهیتی که لندکروز به خاطر مشتریان حفظ کرده است شامل قابلیت اطمینان ، دوام و عملکرد خارج از جاده است.
- به عنوان یک ابزار ضروری که از معیشت مردم در مکانهایی که فقط می توان به لندکروز رفت و آمد کرد پشتیبانی می کند
- به عنوان وسیله ای که از زندگی در کمک های بشردوستانه و اقدامات امدادرسانی در بلایا پشتیبانی می کند
- به عنوان وسیله ای که زندگی غنی تری را از طریق تجربیات پشتیبانی می کند ، تنها لندکروز می تواند ارائه دهد
دستیابی همزمان به عملکرد برتر رانندگی در کلاس ، تجربه رانندگی دلپذیر و عملکرد محیطی بر اساس پیشرانه جدید
یک موتور V6 دوقلو توربو (3.5 لیتری بنزینی و 3.3 لیتری دیزلی) برای دستیابی به عملکرد برتر رانندگی و رانندگی بیشتر از موتورهای V8 معمولی استفاده می شود. از لحاظ عملکرد زیست محیطی، تویوتا قصد دارد تا در سطح جهانی کاهش CO 2 تولید گازهای گلخانه ای را تا 10٪ * یک سال در مقایسه با مدل قبلی با ترکیب به تازگی توسعه یافته مستقیم شیفت-10AT (10 سرعته اتوماتیک) با وزن بدن سبک تر است.
* | بر اساس محاسبه میانگین وزنی داخلی ؛ CO 2 مقایسه انتشار از مجموع جهانی مقدار بین 200 و 300 سری در استفاده |
---|
مشخصات موتور و گیربکس * مدل جدید (مشخصات نمرات نماینده برای بازارهای خارج از کشور ، حداکثر خروجی و حداکثر گشتاور در داخل اندازه گیری شد.)
جابه جایی | چیدمان | انتقال | توربو شارژر | حداکثر خروجی | حداکثر گشتاور | |
---|---|---|---|---|---|---|
خودروی بنزینی | 3.5 لیتر | V6 | 10AT | بله (دو توربو) | 305 کیلو وات (415 PS) | 650 نیوتن متر |
خودروی دیزلی | 3.3 لیتر | V6 | 10AT | بله (دو توربو) | 227 کیلو وات (309 PS) | 700 نیوتن متر |
* | موتور بنزینی V6 تنفس طبیعی و نسخه های 6AT در برخی مناطق موجود است. |
---|
طراحی داخلی و خارجی در پی زیبایی فوق العاده و بسته ای که عملکردهای خارج از جاده را در اولویت قرار می دهد
در نمای بیرونی ، لندکروز جدید زیبایی عملکردی را مطابق با میراث لندکروز دنبال کرده است ، مانند موقعیت های سبک و شکل سپر که بعید است در هنگام رانندگی خارج از جاده آسیب ببیند. در قسمت داخلی ، یک تابلو ابزار افقی در نظر گرفته شده است که به راحتی موقعیت خودرو را حتی در هنگام رانندگی خارج از جاده می گیرد. علاوه بر این ، تویوتا با قرار دادن سوئیچ هایی که می توانند بصورت مستقیم بر اساس عملکرد کار کنند ، و با استفاده از طرح های شکل و رنگ که عملکرد را بهبود می بخشد ، راحتی عملکرد را دنبال کرد.
در مورد بسته بندی ، اولویت دادن به عملکرد خارج از جاده ، اندازه خودرو از جمله طول کل ، عرض کل و فاصله بین دو محور و همچنین زاویه حرکت و نزدیک شدن به همان اندازه قبلی است (به استثنای برخی از گریدها) به
عملکرد ایمنی پیشرفته در کلاس مناسب مدل شاخص سری لندکروز
لندکروز جدید جدیدترین بسته ایمنی فعال تویوتا Safety Sense با عملکردهای پیشرفته اضافی را پذیرفته است. دو عملکرد به سیستم پیش از برخورد اضافه شده است که با تشخیص عابران پیاده (در روز و شب) و دوچرخه سواران (در روز) به جلوگیری از برخورد یا کاهش آسیب کمک می کند. اولین مورد ، عملکردی است که وسایل نقلیه روبرو را در تقاطع ها و عابران پیاده ای که از خیابان عبور می کنند ، هنگامی که خودرو در هر دو جهت می چرخد ، تشخیص می دهد. مورد دوم فرمان اضطراری و اجتناب از تصادف است که به فرمان و حفظ خط کمک می کند و هنگامی که راننده مانور فرمان را برای جلوگیری از برخورد انجام می دهد ، فعال می شود. علاوه بر این ، لندکروز جدید از ترمز پشتیبانی پارکینگ جدید استفاده کرده است ، که با تشخیص موانع جلو و عقب خودرو در پارکینگ ، نزدیک شدن به خودروها در هنگام عقب رفتن خودرو و عابران پیاده به جلوگیری از تصادفات کمک می کند.
با دستیابی به همه این تحولات ، تویوتا قصد دارد از تابستان امسال لندکروز جدید را در سراسر جهان راه اندازی کند.
مرجع: سابقه 70 ساله لندکروز
مدلهای پی در پی
مدل | دوره فروش | مشخصات |
---|---|---|
بی جی | اوت 1951- ژانویه 1956 | مدل اصلی برای استفاده توسط پلیس ملی ذخیره شده است. اگرچه پلیس ملی این مدل را به کار نگرفت ، اما توسط شعب محلی آژانس پلیس ملی ژاپن به عنوان ماشین گشت مورد استفاده قرار گرفت. این مدل اولین وسیله ای بود که تا ششمین پاسگاه کوه فوجی بالا رفت. نام خودرو در سال 1954 به لندکروز تغییر یافت. |
سری 20 | نوامبر 1955- دسامبر 1959 | مدل نسل دوم با ظاهر خارجی مناسب برای استفاده غیرنظامی دوباره طراحی شده است. صادرات مدل به خارج از کشور آغاز شد و نقش شهرت و اعتبار شهرت تویوتا در خارج از کشور را بازی کرد (استراتژی Land Cruiser). |
سری 40 | اوت 1960- اکتبر 1986 | مدل نسل سوم ، که به عنوان یک خودروی نمایشی کراس کانتری مجهز به اصل قابلیت اطمینان ، دوام و عملکرد خارج از جاده ، استقبال و محبوبیت زیادی در جهان به دست آورد. (فروشنده 24 ساله ، با محبت بسیاری از مشتریان حتی امروز.) |
سری 50 | اوت 1967- جولای 1981 | نوع استیشن واگن تمام عیار با طراحی کاملا جدید و اصلی. پیش از سری 300 که فضای وسیع تری را ارائه می داد و با حفظ اصل لندکروز ، راحتی بیشتری را افزایش می داد. |
سری 60 | اوت 1980- ژانویه 1990 | نوع استیشن واگن که جانشین سری 50 شد. مطابق با افزایش سرعت خودرو ، آج ها برای بهبود پایداری رانندگی بازتر شدند. کاملاً مجهز به تجهیزات پیشرفته برای کاربران خصوصی. |
سری 70 | نوامبر 1984- در حال حاضر | نوع سنگین که حتی در حال تکامل است در حالی که ماهیت لندکروز را به عنوان مدل جانشین سری 40 حفظ کرده است. در سال 1985 ، یک سال پس از اولین بار ، یک نوع سبک سبک تولید شد (اولین نسل پرادو در سال 1990 متولد شد). نوع سنگین آن هنوز فروخته می شود. |
سری 80 | اکتبر 1989- ژانویه 1998 | نوع استیشن واگن مجهز به بالاترین عملکرد خارج از جاده در تاریخ لندکروز ، و همچنین تجهیزات و کیفیت سواری در سطح یک خودروی سواری لوکس. |
سری 90 | مه 1996- اکتبر 2002 | First Land Cruiser که از سیستم تعلیق جلو مستقل استفاده کرد. یک نوع سبک وزن با بدنه منحصر به فرد ، که باعث بهبود بیشتر عملکرد در جاده ها و راحتی رانندگی در عین حفظ عملکرد خارج از جاده (نسل دوم پرادو) می شود. |
سری 100 | ژانویه 1998- آگوست 2007 | جانشین سری 80. این اولین نوع استیشن واگن بود که از سیستم تعلیق جلو مستقل استفاده کرد. علاوه بر بهبود عملکرد اصلی به عنوان 4WD ، اعتبار ، عملکرد در جاده ها و کیفیت سواری بهبود یافته و آن را به یک 4WD لوکس تبدیل کرده است. |
سری 120 | اکتبر 2002- آگوست 2009 | یک قاب جدید با استحکام بالا طراحی کرد. (اولین Land Cruiser که ساختار قاب جداگانه ای را اتخاذ کرد.) یک نوع سبک با عملکرد بهتر در خارج از جاده ، از جمله استفاده از کنترل الکترونیکی و راحتی در جاده (نسل سوم پرادو). |
سری 150 | سپتامبر 2009- تاکنون | نوع سبک با بهبود بیشتر در استحکام بدنه در مقایسه با سری 120 و استفاده کامل از فناوری پیشرفته برای بهبود عملکرد خارج از جاده (نسل چهارم پرادو). |
سری 200 | سپتامبر 2007- بهار 2021 | جانشین سری 100. یک استیشن واگن که ساختار قاب جداگانه ای را اتخاذ کرد. این پلت فرم دوباره طراحی شد و استحکام ، دوام ، ایمنی در برخورد و راحتی داخلی را افزایش داد. |