خانه / بررسی هیوندا النترا GT

بررسی هیوندا النترا GT 2018

هیوندای الانترا GT (النترا) جدید از (بهار ۹۶) وارد بازار آمریکا شده و رقابت خود را با نسخه‌های هاچبک ای همرده همچون  هوندا سیویک آغاز کرد. این کره‌ای جویای نام در مدل ۲۰۱۸ از قوای فنی به‌روزرسانی شده آستفاده می کند و امیدوار است بتواند جایگاه مناسبی میان رقبا بدست آورد.

النترا جلو

 

طراحی ظاهری:

طراحی آن به سبک اروپایی انجام شده و تفاوت زیادی با نسل آینده هیوندایi20دارد. طبق ادعای کمپانی، ابعاد بدنه در مقایسه با نسل پیش از خود بزرگتر، عریض‌تر و کم‌ارتفاع‌تر می باشد. همانند سایر مدل‌ها

جلوپنجره عمودی پیشین جای خود را به نمونه شش ضلعی جدید با طرح آبشاری  و نمای مدرن به دماغه خودرو داده است. چراغ‌های باریک و کشیده جلو نیز به خوبی با کاپوت بلند و کشیده

و خطوط روی بدنه تکمیل می‌شوند.

بررسی هیوندا النترا GT 1

 

 

بالا

به‌منظور بهبود پویایی رانندگی، فولاد مقاوم مورداستفاده در جنس اصلی خودرو را به دو برابر افزایش داده‌اند. نتیجه نهایی نیز طبق گفته‌های هیوندای با وجود کاهش وزن ۶۱ پوندی (۲۷.۶ کیلوگرمی)، ۲۲ درصد مقاوم‌تر است.

موتور الانترا GT همان بلوک ۲ لیتریچهار سیلندر خطی سابق است. حداکثر توان خروجی از ۱۷۳ اسب بخار قبلی به ۱۶۲ اسب بخار تقلیل پیدا کرده و از طریق جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا خودکار به محور محرک منتقل می کند.

 

مدل‌های اسپرت از پیشرانه جدید ۱.۶ لیتری توربو چهار سیلندر با توان و گشتاور به ترتیب ۲۰۱ اسب بخار و ۲۶۵ نیوتون‌متر به همراه جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا هفت سرعته دو کلاچه خودکار استفاده می‌کنند. در محور عقب بجای تعلیق میل پیچشی سابق نمونه چنداتصالی کاملاً مستقل به چشم می‌خورد. رینگ‌های ۱۸ اینچی (جایگزین انواع ۱۷ اینچی سابق) و دیسک ترمزهای بزرگ‌تر در جلو و عقب هم از دیگر ویژگی‌های مهم آن بشمار می آید.

کارشناسی حافظ خودرو

فضای اتاق:

داخل اتاق فضای کاملاً جدید. از تجهیزات و ویژگی‌های این قسمت می‌توان به سامانه اطلاعات و سرگرمی که کاربردی‌تر، قرارگیری صفحه‌نمایش ۸ اینچی لمسی جدید در بالاترین نقطه کنسول جلو و پشتیبانی از رهیاب و نمایش ترافیک، اپل کارپلی، آندروید اتو، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، تهویه هوای دو منطقه‌ای و سامانه‌های ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار باقابلیت تشخیص عابر پیاده، کمکی حفظ خط حرکت، تشخیص نقاط کور، هشدار عبور و مرور از عقب و کروز کنترل انطباقی مجهز به استارت/استاپ اشاره کرد. فناوری استارت و تهویه از راه دور (Remote Start with Climate Control) امکان روشن کردن پیشرانه و نیز یخ‌زدای عقب و آینه‌های جانبی گرم ‌شونده را پیش از ورود به خودرو فراهم می‌سازد. همچنین می‌توان از طریق اَلِکسا (Alexa) دمای داخل خودرو را قبل از سوارشدن تنظیم کرد.

بررسی هیوندا النترا GT 2

برگرفته از سایت هیوندای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارشناس رسمی دادگستری خودرویی سبک و سنگین
شماره های تماس
اشتراک گذاری
آخرین مطالب

آیا به کارشناس از طرف فروشنده میشه اعتماد کرد؟

کارشناس خودروهای اسنپی!!!

کارشناسی خودروی سنگین دی ماه ۱۴۰۲

استعلام سوابق کشنده ه داف

استعلام پرونده کشنده دافDAF