خانه / کارشناسی خودرو و نکات مهم قبل خرید

کارشناسی خودرو و نکات مهم قبل خرید

کارشناسی خودرو و نکات مهم قبل خرید

شیوه کارشناسی خودرو در شرکت حافظ خودرو وطریقه صحیح معامله به این صورت است که پس از ثبت درخواست شما، کارشناس فنی  حافظ خودرو به محل ارسال می شود و خودرو هم از لحاظ رنگ بدنه و هم از لحاظ فنی مورد کارشناسی قرار می گرد. کارشناسی رنگ و بدنه (تشخیص رنگ خودرو) توسط دستگاه ضخامت سنج دیجیتا ل انجام می شود و شامل همه قطعات بدنه اعم از درب ها، گلگیرها، سقف، ستون ها، شاسی ها و …می باشد.

کارشناسی فنی توسط دستگاه دیاگ انجام شده و تمامی سیستمهای فنی اعم از موتور، گیربکس، آپشنها، میزان پیمایش و … کارشناسی می شود.

سپس خودرو مشمول تست رانندگی می‌شود تا کارشناس بتواند سایر موارد خودرو از جمله عملکرد جلوبندی، کلاچ، ترمز و …. را در حین رانندگی مورد بررسی قرار دهد.

در نهایت بابت کارشناسی خودرو انجام شده گواهی سلامت با مهر و امضا کارشناس خودرو حافظ خودرو صادر خواهد شد.

پیشنهاد می شود: قبل از حضور کارشناس، خودرو را از نزدیک بررسی کرده تا خودرو را از لحاظ ظاهر بپسندید وصحبت های اولیه با فروشنده جهت قیمت و شیوه معامله انجام دهید

ونیم ساعت قبل از کارشناسی با شرکت حافظ خودرو تماس گرفته تا کارشناس اعزامی در محل حاضر گردد.

طریقه صحیح معامله خودرو:

بدین صورت است که بعد از پسندیدن خودرو قولنامه ای نوشته شود، تا بیعانه داده شده در آنجا ثیت شده و بسیاری از موارد که بعدها به آن مشکل دچار نشوید.

سپس زمان تعویض پلاک را مشخص می کنید تا هرگونه مشکل از لحاظ جریمه خودرو یا توقیف بودن وبسیاری از موارد توسط پلیس بررسی شود، و بعد از تعویض پلاک جهت سند زدن و در نهایت کار تسویه با فروشنده می باشد.

 

هزینه کارشناسی خودرو به عهده چه کسی است؟؟؟!

این سوالی است که اکثر خریداران می پرسند، طبق عورف بازار هزینه پای دروغگو می باشد بشرطی که قبل از کارشناسی با فروشنده به توافق رسیده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارشناس رسمی دادگستری خودرویی سبک و سنگین
شماره های تماس
اشتراک گذاری
آخرین مطالب

آیا به کارشناس از طرف فروشنده میشه اعتماد کرد؟

کارشناس خودروهای اسنپی!!!

کارشناسی خودروی سنگین دی ماه ۱۴۰۲

استعلام سوابق کشنده ه داف

استعلام پرونده کشنده دافDAF