نقاط قوت و ضعف گیربکسهای CVT نقاط قوت و ضعف گیربکسهای CVT را دراین بخش بررسی می کنیم نقاط قوت: تحویل قدرت بهینه: خودروی شما با استفاده از این نوع گیربکس همیشه در ضریب صحیح خواهد بود. برخلاف گیربکس اتوماتیک یا حتی دستی، CVT برای نگهداشتن سرعت پیشرانه در بهینهترین حالت برنامهریزی شده است. […]
https://hafezkhodro.ir/wp-content/uploads/2020/11/unnamed-1.jpg303455کارشناسی حافظ خودروhttps://hafezkhodro.ir/wp-content/uploads/2021/12/hafez.pngکارشناسی حافظ خودرو2020-11-22 23:42:452020-11-22 23:42:45نقاط قوت و ضعف گیربکسهای CVT
به طور کلی کربن منوکسید و هیدرو کربنهایی که از سوختهای مصرف نشده در خودروها به وجود میآید، جزو آلایندههای خطرناک محسوب میشوند و با گازهای خروجی اگزوز خودرو با مقداری هوا از درون کاتالیزور که دارای فلز اکسیدها است عبور میکنند.
https://hafezkhodro.ir/wp-content/uploads/2021/12/hafez.png00کارشناسی حافظ خودروhttps://hafezkhodro.ir/wp-content/uploads/2021/12/hafez.pngکارشناسی حافظ خودرو2020-11-08 21:26:402021-05-15 21:18:43علائم خرابی كاتاليست چیست؟
سیستم مدیریت پایداری VSM چیست؟ وچگونه عمل می کند سیستم مدیرییت پایداری VSM مخفف سیستم Vehicle stability management می باشد در واقع یک فناوری مدیریت پایداری خودروست. این سیستم کمک می کند تا ثبات خودرو افزایش پیدا کرده و فرمان پذیری بهتری داشته باشیم. با فعال کردن سیستم VSM اتومبیل خود باعث خواهند شد خودرو […]
https://hafezkhodro.ir/wp-content/uploads/2020/11/ESP-32.jpg450700کارشناسی حافظ خودروhttps://hafezkhodro.ir/wp-content/uploads/2021/12/hafez.pngکارشناسی حافظ خودرو2020-11-02 08:17:172020-11-08 21:53:33سیستم مدیریت پایداری VSM چیست؟ وچگونه عمل می کند
عوامل تهدید کننده رنگ خودرو عوامل تهدید کننده رنگ خودرو را میتوان به دو دسته شیمیایی و فیزیکی تقسیم کرد: عوامل شیمیایی باران اسیدی قطراتی که معمولا روی خودرو مینشیند و بعد از مدتی خشک میشود و ما نیز به آن توجه نمیکنیم، باقیمانده باران اسیدی است. وقتی باران یا برف میبارد، آلودگیهای محیطی نظیر […]
https://hafezkhodro.ir/wp-content/uploads/2020/10/unnamed.jpg289512کارشناسی حافظ خودروhttps://hafezkhodro.ir/wp-content/uploads/2021/12/hafez.pngکارشناسی حافظ خودرو2020-10-29 10:03:502020-10-29 10:03:50عوامل تهدید کننده رنگ خودرو
– اختیار قیمت گذاری بین 40%-50% محصولات تولیدی این شرکتها به هیات مدیره آنها واگذار شده و الباقی توسط شورای رقابت بصورت 3 ماهه تعیین میشود (حداکثر تا 4شنبه)
– طبق توافق، قیمت گذاری خودروها توسط هیات مدیره به گونه ای خواهد بود تا در مجموع، این دو شرکت در نیمه دوم امسال از زیان خارج شوند.
– دولت در حال تدوین بسته حمایتی از این دو خودروساز است، به گونه ای که جدا از بحث قیمت، موضوع رشد حداقل 50% تولید در نیمه دوم سال و تامین ارز و ریال آنها نیز در آن دیده شده است
– آقای دکتر آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص و مشاور اقتصادی رهبری مسئول پیگیری موضوع و برگزاری جلسات هستند که تا روز چهارشنبه موضوع واگذاری اختیار قیمت به هیات مدیره ها (بند 1 و 2) جمع بندی و اجرایی خواهد شد.
– پی نوشت : احتمالا خودروهای خانواده 207، دنا پلاس و دنا پلاس توربو، سورن پلاس، رانا پلاس توسط هیات مدیره و خودروهای اقتصادی همچنان توسط شواری رقابت قیمت دهی شوند.
❌ منتظر تایید نهایی خبر از سوی مراجع ذی صلاح هستیم.
لطفا اخبار و مطالب مربوط به صنعت خودروسازی ایران را در این پیج دنبال کنید
بهمنظور بهبود پویایی رانندگی، فولاد مقاوم مورداستفاده در جنس اصلی خودرو را به دو برابر افزایش دادهاند. نتیجه نهایی نیز طبق گفتههای هیوندای با وجود کاهش وزن 61 پوندی (27.6 کیلوگرمی)، 22 درصد مقاومتر است.
موتور الانترا GT همان بلوک 2 لیتریچهار سیلندر خطی سابق است. حداکثر توان خروجی از 173 اسب بخار قبلی به 162 اسب بخار تقلیل پیدا کرده و از طریق جعبهدنده شش سرعته دستی یا خودکار به محور محرک منتقل می کند.
https://hafezkhodro.ir/wp-content/uploads/2020/10/2018-Hyundai-Elantra-GT-front-three-quarter-in-motion-03.jpg6801024کارشناسی حافظ خودروhttps://hafezkhodro.ir/wp-content/uploads/2021/12/hafez.pngکارشناسی حافظ خودرو2020-10-24 20:47:422020-10-27 15:39:33بررسی هیوندا النترا GT
نقاط قوت و ضعف گیربکسهای CVT
نقاط قوت و ضعف گیربکسهای CVT نقاط قوت و ضعف گیربکسهای CVT را دراین بخش بررسی می کنیم نقاط قوت: تحویل قدرت بهینه: خودروی شما با استفاده از این نوع گیربکس همیشه در ضریب صحیح خواهد بود. برخلاف گیربکس اتوماتیک یا حتی دستی، CVT برای نگهداشتن سرعت پیشرانه در بهینهترین حالت برنامهریزی شده است. […]
علائم خرابی كاتاليست چیست؟
به طور کلی کربن منوکسید و هیدرو کربنهایی که از سوختهای مصرف نشده در خودروها به وجود میآید، جزو آلایندههای خطرناک محسوب میشوند و با گازهای خروجی اگزوز خودرو با مقداری هوا از درون کاتالیزور که دارای فلز اکسیدها است عبور میکنند.
سیستم مدیریت پایداری VSM چیست؟ وچگونه عمل می کند
سیستم مدیریت پایداری VSM چیست؟ وچگونه عمل می کند سیستم مدیرییت پایداری VSM مخفف سیستم Vehicle stability management می باشد در واقع یک فناوری مدیریت پایداری خودروست. این سیستم کمک می کند تا ثبات خودرو افزایش پیدا کرده و فرمان پذیری بهتری داشته باشیم. با فعال کردن سیستم VSM اتومبیل خود باعث خواهند شد خودرو […]
عوامل تهدید کننده رنگ خودرو
عوامل تهدید کننده رنگ خودرو عوامل تهدید کننده رنگ خودرو را میتوان به دو دسته شیمیایی و فیزیکی تقسیم کرد: عوامل شیمیایی باران اسیدی قطراتی که معمولا روی خودرو مینشیند و بعد از مدتی خشک میشود و ما نیز به آن توجه نمیکنیم، باقیمانده باران اسیدی است. وقتی باران یا برف میبارد، آلودگیهای محیطی نظیر […]
نحوه قیمت گذاری خودرو ها مشخص گردید
وه قیمت گذاری خودرو ها مشخص گردید
– اختیار قیمت گذاری بین 40%-50% محصولات تولیدی این شرکتها به هیات مدیره آنها واگذار شده و الباقی توسط شورای رقابت بصورت 3 ماهه تعیین میشود (حداکثر تا 4شنبه)
– طبق توافق، قیمت گذاری خودروها توسط هیات مدیره به گونه ای خواهد بود تا در مجموع، این دو شرکت در نیمه دوم امسال از زیان خارج شوند.
– دولت در حال تدوین بسته حمایتی از این دو خودروساز است، به گونه ای که جدا از بحث قیمت، موضوع رشد حداقل 50% تولید در نیمه دوم سال و تامین ارز و ریال آنها نیز در آن دیده شده است
– آقای دکتر آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص و مشاور اقتصادی رهبری مسئول پیگیری موضوع و برگزاری جلسات هستند که تا روز چهارشنبه موضوع واگذاری اختیار قیمت به هیات مدیره ها (بند 1 و 2) جمع بندی و اجرایی خواهد شد.
– پی نوشت : احتمالا خودروهای خانواده 207، دنا پلاس و دنا پلاس توربو، سورن پلاس، رانا پلاس توسط هیات مدیره و خودروهای اقتصادی همچنان توسط شواری رقابت قیمت دهی شوند.
❌ منتظر تایید نهایی خبر از سوی مراجع ذی صلاح هستیم.
لطفا اخبار و مطالب مربوط به صنعت خودروسازی ایران را در این پیج دنبال کنید
بررسی هیوندا النترا GT
بهمنظور بهبود پویایی رانندگی، فولاد مقاوم مورداستفاده در جنس اصلی خودرو را به دو برابر افزایش دادهاند. نتیجه نهایی نیز طبق گفتههای هیوندای با وجود کاهش وزن 61 پوندی (27.6 کیلوگرمی)، 22 درصد مقاومتر است.
موتور الانترا GT همان بلوک 2 لیتریچهار سیلندر خطی سابق است. حداکثر توان خروجی از 173 اسب بخار قبلی به 162 اسب بخار تقلیل پیدا کرده و از طریق جعبهدنده شش سرعته دستی یا خودکار به محور محرک منتقل می کند.