خانه / آیا صافکاری بی رنگ بدنه خودرو شامل افت قیمت می شود؟

صافکاری بی رنگ بدنه خودرو شامل افت قیمت می شود؟

صافکاری بی رنگ بدنه خودرو ممکن است به عنوان یکی از خدمات تعمیری برای رفع خرابی‌های جزئی یا اصلاح ظاهر خودرو صورت گیرد. در بیشتر موارد، صافکاری بی رنگ بدنه خودرو می‌تواند بهبود ظاهر خودرو و کاهش خطر خرابی‌های بیشتر را موجب شود، اما افت قیمت خودرو به دلیل این خدمت به طور مستقیم صورت نمی‌گیرد.

صافکاری بی رنگ

به طور کلی، ارزش یک خودرو به عوامل متعددی مانند سال تولید، مدل، کیلومتراژ، وضعیت فنی و تاریخچه تعمیرات آن بستگی دارد. صافکاری بی رنگبدنه خودرو می‌تواند ارزش خودرو را افزایش دهد، اما تاثیر این خدمت بر روی قیمت خودرو به صورت مستقیم قابل محاسبه نیست و بسته به شرایط مختلف ممکن است متفاوت باشد. به علاوه، در صورتی که صافکاری بی رنگ بدنه خودرو به دلیل حوادث و خسارات ناشی از تصادفات و بیمه‌نامه خودرو صورت گرفته باشد، تاثیر آن بر روی قیمت خودرو ممکن است کمتر بوده و ممکن است تعویض بدنه یا قطعات دیگر نیز برای اصلاح خسارت انجام شده باشد که به تغییر قیمت خودرو تاثیر دارد.

اینجا ی اما وجود دارد!!!!!!!!!!!!!!

شما فرض بگیرید خودرو کم کار دسته دوم به اسم یک لکه رنگ یا بی رنگ میخواهید خریداری کنید ، ولی بعد ازبررسی های به عمل آمده و یا  با کمک گرفتن از یک کارشناس خودرو متوجه شدید یک قسمتی از بدنه خودرو صافکتری بی رنگ و لیسه شده است. که انتظار این را نداشتید همچنین فروشنده هم این قضیه را به شما نگفته است.

در اینجور مواقع شما خودتان باید در نظر بگیرید که هرموقع این قسمت از خودرو را مشاهده میکنید که موجی و حالت فابریک خودش را ندارد و باید هروز با این قسمت مواجه شوید می توانید نادیده بگیرید و حساس نیستید!!!  البته این را بگویم که برای یک خودرو ی در حد صفر این شامل افت قیمت توافقی می شود و نباید فریب عرف بازار یا زبان بازی طرف مقابل قرار بگیرید.

مزایا و معایب صافکاری بدون رنگ

صافکاری بدون رنگ همانطوری که مزایایی از قبیل نداشتن افت قیمت موقع خرید و فروش و زمان کمتری که نسبت به نقاشی دارند، معایبی هم می‌تواند داشته باشد.

در بیشتر مواقع در صافکاری بی رنگ نیاز به استفاده از لیسه‌ی زیاد است که این کار باعث می‌شود سطح بدنه آن طور که می‌خواهیم صاف نشود و در یکسری شرایط ممکن است از پولیش زیادی استفاده شود که این امر موجب برداشتن یک لایه رنگ از قسمت آسیب دیده می‌شود. در نتیجه نباید همیشه از این روش برای صافکاری بدنه خودرو استفاده کرد.

——————————————————

ارائه خدمات تخصصی کارشناسی خودرو

《 کارشناسی خودرو های داخلی و وارداتی》

* با تعهدترین وحرفه ای ترین کارشناسان تهران*

کارشناسی کامل تشخیص رنگ وفنی خودرو باارائه گزارش رسمی با سربرگ

کارشناسان فنی رسمی از نمایندگی های برتر

تنظیم قولنامه رسمی و معتبر درمحل

استفاده از دستگاه دیجیتال

استفاده از دیاگ مولتی برند۲۰۲۰

کارشناس کارشناسی خودرو در صادقیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارشناس رسمی دادگستری خودرویی سبک و سنگین
شماره های تماس
اشتراک گذاری
آخرین مطالب

آیا به کارشناس از طرف فروشنده میشه اعتماد کرد؟

کارشناس خودروهای اسنپی!!!

کارشناسی خودروی سنگین دی ماه ۱۴۰۲

استعلام سوابق کشنده ه داف

استعلام پرونده کشنده دافDAF