[av_textblock textblock_styling_align=” textblock_styling=” textblock_styling_gap=” textblock_styling_mobile=” size=’20’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-kw6tvdam’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”]
کارشناسی کارشناس خودرو سنگین کامیونت ایسوزو، فورس، شیلر، الوند، کاویان
کارشناسی انواع کامیون کامیونت
بهمن دیزل در یک نگاه
شرکت بهمن دیزل با هدف تولید کامیونهای نیمه سنگین و سنگین و مینی بوس و به منظور نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور و در آذر ماه سال ۱۳۸۲ با سرمایه اولیه یک میلیارد ریال تولید آزمایشی کامیونت ۶ تن را تحت لیسانس شرکت ISUZU ژاپن آغاز نمود و در ۱۹ اسفند ماه ۱۳۸۲ رسما از سوی وزیر صنایع وقت در جاده قدیم کرج افتتاح گردید.
شرکت بهمن دیزل بعد از تولید موفقیت آمیز کامیونت ۶ تن(NPR)، طی مطالعات صورت گرفته و تجارب کسب شده با همکاری کادر مجرب کارشناسی و فنی خود ، تولید کامیون ۸ تن ایسوزو مدل (NQR) را در سال ۱۳۸۴ آغاز نمود و بعد از آن در سال ۱۳۸۵ نیز اقدام به تولید کامیونت سبک ایسوزو (NKR)با وزن ناخالص ۵.۲ تن نمود.
این شرکت با هدف توسعه فضای تولید و بهینه نمودن خطوط تولید جهت افزایش و تنوع تولید محصولات در دی ماه سال ۱۳۸۵ به مکان فعلی خود درقزوین- شهرک صنعتی البرز انتقال یافت.
محصولات شرکت بهمن دیزل
ردیف |
نوع خودرو |
تحت لیسانس |
مدل |
۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ |
کامیونت ۶ تن کامیونت ۸ تن کامیونت ۵.۲ تن مینی بوس سحر کامیونت ۶ تن کامیونت ۸ تن کشنده ۱۸ تن کامیونت ۵ تن کامیونت ۶ تن مینی بوس مینی بوس |
ایسوزو ایسوزو ایسوزو ایسوزو ایسوزو ایسوزو ایسوزو — — — مکسوس |
NPR729 NQR 729 NKR729 Mini Bus sahar NPR 700PK NPR 700PM FVR SHILLER SHILLER SHILLER |
جدول مشخصات فنی کامیونت ایسوزو
مشخصات فنی کامیونت ایسوزو |
|||
ایسوزو ۵.۲ تن | ایسوزو ۶ تن | ایسوزو ۸ تن | |
وزن مجموع ناخالص | ۵.۲ تن | ۶ تن | ۸.۴ تن |
نوع موتور | ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا، تزریق مستقیم، مجهز به توربوشارژر و اینترکولر | ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا، تزریق مستقیم، مجهز به توربوشارژر و اینترکولر | ۴ سیلندر خطی سوپاپ بالا، تزریق مستقیم، مجهز به توربوشارژر و اینترکولر |
حجم موتور | ۲۹۹۹ سی سی | ۵۱۹۳ سی سی | ۵۱۹۳ |
نسبت تراکم | ۱۵.۹ | ۱۷.۵ | ۱۷.۵ |
حداکثر قدرت (اسب بخار) | ۲۹۰۰ | ۲۶۰۰ | ۲۶۰۰ |
حداکثر گشتاور (نیوتن متر) | ۱۵۰۰-۳۲۰۰ | ۱۵۰۰ | ۱۵۰۰ |
نوع جعبه دنده | MSB5S | MYY-6S | MYY-6S |
کلاچ | تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی، کنترلر هیدرولیکی | تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی، کنترلر هیدرولیکی | تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی، کنترلر هیدرولیکی |
سیستم تعلیق | فنر تخت چند لایه مجهز به کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی دو طرفه | فنر تخت چند لایه مجهز به کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی دو طرفه | فنر تخت چند لایه مجهز به کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی دو طرفه |
سیستم فرمان | فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی | فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی | فرمان ساچمه گردان هیدرولیکی |
سیستم ترمز | ABS – EBD – ASR | ABS – EBD – ASR | ABS – EBD – ASR |
نوع ترمز | دو مداره، کاسه ای، هیدرولیک | دو مداره، کاسه ای، هیدرولیک | دو مداره، کاسه ای، هیدرولیک |
ظرفیت باک | ۷۵ لیتر | ۱۰۰ لیتر | ۱۰۰ لیتر |
آپشن ها | استاندارد آلایندگی یورو ۴، کابین مجهز به ترشن بار (دسترسی آسان به موتور)، دید گسترده و راحت در هنگام سوار و پیاده شدن، کولر و سی دی پلیر، سیستم هوشمند ECM، کاتالیست اگزوز، کیسه هوای راننده و سرنشین | استاندارد آلایندگی یورو ۴، کابین مجهز به ترشن بار (دسترسی آسان به موتور)، دید گسترده و راحت در هنگام سوار و پیاده شدن، کولر و سی دی پلیر، قفل مرکزی | استاندارد آلایندگی یورو ۴، کابین مجهز به ترشن بار (دسترسی آسان به موتور)، دید گسترده و راحت در هنگام سوار و پیاده شدن، کولر و سی دی پلیر، شیشه بالابر برقی، ریموت کنترل درب ها، کابین خواب، کابین تاشو با مکانیزم الکتروهیدرولیکی، مکانیزم پنوماتیکی صندلی راننده |
سوال و جواب ؟
ایرادات فنی کامیونت ایسوزو:
ایرادات فنی کامیونت ایسوزو میتواند بسته به مدل و سال ساخت آن متفاوت باشد. در ادامه به برخی از ایرادات فنی معمول کامیونتهای ایسوزو اشاره میکنم:
- مشکل در سیستم ترمز: برخی از کامیونتهای ایسوزو ممکن است با مشکلاتی در سیستم ترمز مواجه شوند که میتواند شامل عدم عملکرد ترمز، لرزش در سیستم ترمز و یا صدای ناشی از سیستم ترمز باشد.
- مشکل در سیستم گیربکس: برخی از کامیونتهای ایسوزو ممکن است با مشکلاتی در سیستم گیربکس مواجه شوند که میتواند شامل عدم عملکرد صحیح گیربکس و یا صدای نامطلوب از آن باشد.
- مشکل در سیستم تعلیق: برخی از کامیونتهای ایسوزو ممکن است با مشکلاتی در سیستم تعلیق مواجه شوند که میتواند شامل لرزش در تعلیق و یا صدای ناشی از تعلیق باشد.
- مشکل در سیستم تزریق سوخت: برخی از کامیونتهای ایسوزو ممکن است با مشکلاتی در سیستم تزریق سوخت مواجه شوند که میتواند شامل عدم عملکرد سیستم تزریق سوخت و یا صدای نامطلوب از آن باشد.
- مشکل در سیستم خنک کننده: برخی از کامیونتهای ایسوزو ممکن است با مشکلاتی در سیستم خنک کننده مواجه شوند که میتواند شامل عدم عملکرد صحیح سیستم خنک کننده و یا افزایش دمای موتور باشد.
بهتر است در مورد هرگونه ایراد فنی، به نزدیکترین نمایندگی ایسوزو یا کارگاه تخصصی مراجعه کرده و با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید
—————————
کارشناسی خودرو دراسلامشهر،چهاردانگه، تهران
جهت کارشناسی خودرو در اسلامشهر حتما پیش از درخواست کارشناسی، خودروی مدنظر خود را از نزدیک بازدید نموده و عیوب بصری آن نظیر خط و خش، قوری و سایر موارد را بررسی نمایید. در صورتی که خودرو از نظر ظاهری مورد پسند شما قرار گرفت، درخواست کارشناسی بدهید.
همچنیتن همشهریان و خریداران در منطقه جهت کارشناسی خودرو در اسلامشهر چهاردانگه واوان میتوانند از کارشناسی حافظ خودرو استفاده نموده و از تخفیفات کارشناسی رنگ بدنه وفنی دقیق بهره مند شود .
موارد کارشناسی که درمحل انجام می دهیم شامل:
( کارشناسی خودروهای سبک وسنگین )
تعیین قیمت وافت قیمت
همه روزه حتی ایام تعطیل
تنظیم قولنامه ومشاوره همراه با ارائه برگه رسمی کارشناسی و ضمانت بیمه مسئولیت
حضور در تمام نقاط تهران ظرف۱۵دقیقه
کارشناسی رنگ وفنی:
استفاده ازدستگاه ضخامت سنج
بررسی رنگ،بدنه،آبرنگ قطعات تعویضی استوک فابریک
بررسی شاسی،سقف،ستون…
تشخیص دوتکه،چپی(اتاق تعویض)
تست فنی با دیاگ
تست موتور
بررسی گیربکس اتومات،ساعتی
بررسی اصالت شاسی وموتور
تشخیص کارکرد کیلومتر
تست آپشن
تست جاده جلوبندی کمک ها
[/av_textblock]
[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” mobile_column_order=” min_col_height=” padding=” svg_div_top=” svg_div_top_color=’#333333′ svg_div_top_width=’100′ svg_div_top_height=’50’ svg_div_top_max_height=’none’ svg_div_top_flip=” svg_div_top_invert=” svg_div_top_front=” svg_div_top_opacity=” svg_div_top_preview=” svg_div_bottom=” svg_div_bottom_color=’#333333′ svg_div_bottom_width=’100′ svg_div_bottom_height=’50’ svg_div_bottom_max_height=’none’ svg_div_bottom_flip=” svg_div_bottom_invert=” svg_div_bottom_front=” svg_div_bottom_opacity=” svg_div_bottom_preview=” border=” border_style=’solid’ border_color=” radius=” column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_direction=’vertical’ background_gradient_color1=’#000000′ background_gradient_color2=’#ffffff’ background_gradient_color3=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” mobile_col_pos=’0′ id=” custom_class=” template_class=” aria_label=” av_uid=’av-1nj2006′ sc_version=’1.0′]
[av_image src=’https://hafezkhodro.ir/wp-content/uploads/2023/01/خودرو-سنگین-۳۰۰×۶۰.png’ attachment=’15874′ attachment_size=’medium’ copyright=’always’ caption=” image_size=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’right-to-left’ hover=” appearance=” link=’page,3957′ target=’_blank’ title_attr=’کارشناسی رنگ ماشین سنگین’ alt_attr=” img_scrset=” lazy_loading=’disabled’ id=” custom_class=” template_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-16gzio6′ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”][/av_image]
[av_image src=’https://hafezkhodro.ir/wp-content/uploads/2023/01/راهسازی-۳۰۰×۶۰.png’ attachment=’15875′ attachment_size=’medium’ copyright=’always’ caption=” image_size=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’right-to-left’ hover=” appearance=” link=’page,15770′ target=’_blank’ title_attr=’کارشناسی رنگ ماشین سنگین’ alt_attr=” img_scrset=” lazy_loading=’disabled’ id=” custom_class=” template_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-w2m5hi’ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]