خانه / همه چیز درباره لندکروز۲۰۲۱(آفرود+لاکچری)

[av_fullscreen size=’large’ control_layout=’av-control-default’ scroll_down=’aviaTBscroll_down’ conditional_play=” image_attachment=” animation=’slide’ transition_speed=” autoplay=’false’ interval=’5′ lazy_loading=’disabled’ id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-kslhdfbr’ sc_version=’1.0′]
[av_fullscreen_slide slide_type=’image’ id=’10245′ position=’center center’ video=’https://’ mobile_image=” fallback_link=’https://’ title=” video_cover=” caption_pos=’caption_bottom’ custom_title_size=” av-medium-font-size-title=” av-small-font-size-title=” av-mini-font-size-title=” custom_content_size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” custom_title=” custom_content=” heading_tag=” heading_class=” link_apply=” link=’lightbox’ link_target=” button_label=’Click me’ button_color=’light’ link1=’manually,http://’ link_target1=” button_label2=’Click me’ button_color2=’light’ link2=’manually,http://’ link_target2=” overlay_opacity=’0.5′ overlay_color=” overlay_pattern=” overlay_custom_pattern=” av_uid=’av-kslhdcmj’ sc_version=’1.0′ video_autoplay=” video_controls=” video_mute=” video_loop=” overlay_enable=”][/av_fullscreen_slide]
[/av_fullscreen]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=’av-align-top’ space=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ margin=’0px’ margin_sync=’true’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ radius_sync=’true’ padding=’0px’ padding_sync=’true’ column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=’#ffffff’ background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” attachment=” attachment_size=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight_size=’1.1′ animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” template_class=” aria_label=” av_uid=’av-t6fahw’ sc_version=’1.0′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” template_class=” av_uid=’av-kslh7wy6′ sc_version=’1.0′ admin_preview_bg=’rgb(255, 255, 255) none repeat scroll 0% 0%’]

همه چیز درباره لندکروز۲۰۲۱

از زمان راه اندازی در ۱۹۵۱ ، Land Cruiser همچنان توسط مشتریان به عنوان خودروی ایمن و ایمن نماد تویوتا انتخاب می شود.

  • مجموعاً تقریباً ۱۰.۴ میلیون واحد و بیش از ۳۰۰۰۰۰ واحد در سال در ۱۷۰ کشور و منطقه در سراسر جهان فروخته شده است.
  • برای ادامه شهرت خود در بین مشتریان به عنوان وسیله ای که به مردم امکان می دهد هر جا و هر جا بروند و زنده و سالم برگردند ، وجود بی نظیر لندکروز همچنان در حال تکامل است و قابلیت اطمینان ، دوام و عملکرد خارج از جاده آن را بهبود بخشیده است.

 مدل اصلی استیشن واگن لندکروز کاملاً بازطراحی شده است.

در هفتادمین سالگرد سالگرد لندکروز ، تویوتا با ادغام فن آوری های انباشته شده در سالهای اخیر با جدیدترین فناوری ها ، شخصیت خود را به طور کامل طراحی کرد و در نظر دارد تا تابستان ۲۰۲۱ آن را در سراسر جهان راه اندازی کند.

جهت کارشناسی خودرو از این لینک  استفاده کنید

کارشناسی لندکروز حافظ خودرو

تویوتا سیتی ، ژاپن ، ۱۰ ژوئن ۲۰۲۱ ― تویوتا لندکروز جدید را به جهان معرفی کرد (در یک افشاگری آنلاین با محوریت خاورمیانه)

لندکروز در آگوست ۱۹۵۱ به عنوان چهار چرخ متحرک تویوتا BJ مجهز به موتور قدرتمند راه اندازی شد که سطح بالای عملکرد خارج از جاده را در محیط های نامساعد نشان می داد ، به عنوان مثال ، اولین خودرویی بود که تا ششم صعود کرد. ایست بازرسی کوه فوجی به دلیل سابقه عملکرد آن ، به عنوان یک ماشین گشت پلیس در سراسر ژاپن مورد استفاده قرار گرفت.

بنابراین سنت “تلاش برای ارائه ایمنی و امنیت به همه مشتریان و سایر افرادی که با این وسیله نقلیه درگیر هستند” آغاز شد. این سنت به مدت ۷۰ سال ادامه می یابد و می توان آن را پایه و اساس یک شرکت حمل و نقل دانست.

از آن زمان ، مجموع تقریباً ۱۰.۴ میلیون دستگاه و بیش از ۳۰۰۰۰۰ واحد * در سال مورد استفاده مشتریان در ۱۷۰ کشور و منطقه در سراسر جهان قرار گرفته است. ماهیتی که لندکروز به خاطر مشتریان حفظ کرده است شامل قابلیت اطمینان ، دوام و عملکرد خارج از جاده است.

  • به عنوان یک ابزار ضروری که از معیشت مردم در مکانهایی که فقط می توان به لندکروز رفت و آمد کرد پشتیبانی می کند
  • به عنوان وسیله ای که از زندگی در کمک های بشردوستانه و اقدامات امدادرسانی در بلایا پشتیبانی می کند
  • به عنوان وسیله ای که زندگی غنی تری را از طریق تجربیات پشتیبانی می کند ، تنها لندکروز می تواند ارائه دهد

دستیابی همزمان به عملکرد برتر رانندگی در کلاس ، تجربه رانندگی دلپذیر و عملکرد محیطی بر اساس پیشرانه جدید

 یک موتور V6 دوقلو توربو (۳.۵ لیتری بنزینی و ۳.۳ لیتری دیزلی) برای دستیابی به عملکرد برتر رانندگی و رانندگی بیشتر از موتورهای V8 معمولی استفاده می شود. از لحاظ عملکرد زیست محیطی، تویوتا قصد دارد تا در سطح جهانی کاهش CO ۲ تولید گازهای گلخانه ای را تا ۱۰٪ * یک سال در مقایسه با مدل قبلی با ترکیب به تازگی توسعه یافته مستقیم شیفت-۱۰AT (10 سرعته اتوماتیک) با وزن بدن سبک تر است.

* بر اساس محاسبه میانگین وزنی داخلی ؛ CO ۲ مقایسه انتشار از مجموع جهانی مقدار بین ۲۰۰ و ۳۰۰ سری در استفاده

مشخصات موتور و گیربکس * مدل جدید (مشخصات نمرات نماینده برای بازارهای خارج از کشور ، حداکثر خروجی و حداکثر گشتاور در داخل اندازه گیری شد.)

جابه جایی چیدمان انتقال توربو شارژر حداکثر خروجی حداکثر گشتاور
خودروی بنزینی ۳.۵ لیتر V6 ۱۰AT بله (دو توربو) ۳۰۵ کیلو وات (۴۱۵ PS) ۶۵۰ نیوتن متر
خودروی دیزلی ۳.۳ لیتر V6 ۱۰AT بله (دو توربو) ۲۲۷ کیلو وات (۳۰۹ PS) ۷۰۰ نیوتن متر
* موتور بنزینی V6 تنفس طبیعی و نسخه های ۶AT در برخی مناطق موجود است.

طراحی داخلی و خارجی در پی زیبایی فوق العاده و بسته ای که عملکردهای خارج از جاده را در اولویت قرار می دهد

کارشناس آفرود لندکروز سنگین خودرو

در نمای بیرونی ، لندکروز جدید زیبایی عملکردی را مطابق با میراث لندکروز دنبال کرده است ، مانند موقعیت های سبک و شکل سپر که بعید است در هنگام رانندگی خارج از جاده آسیب ببیند. در قسمت داخلی ، یک تابلو ابزار افقی در نظر گرفته شده است که به راحتی موقعیت خودرو را حتی در هنگام رانندگی خارج از جاده می گیرد. علاوه بر این ، تویوتا با قرار دادن سوئیچ هایی که می توانند بصورت مستقیم بر اساس عملکرد کار کنند ، و با استفاده از طرح های شکل و رنگ که عملکرد را بهبود می بخشد ، راحتی عملکرد را دنبال کرد.

در مورد بسته بندی ، اولویت دادن به عملکرد خارج از جاده ، اندازه خودرو از جمله طول کل ، عرض کل و فاصله بین دو محور و همچنین زاویه حرکت و نزدیک شدن به همان اندازه قبلی است (به استثنای برخی از گریدها) به

عملکرد ایمنی پیشرفته در کلاس مناسب مدل شاخص سری لندکروز

لندکروز جدید جدیدترین بسته ایمنی فعال تویوتا Safety Sense با عملکردهای پیشرفته اضافی را پذیرفته است. دو عملکرد به سیستم پیش از برخورد اضافه شده است که با تشخیص عابران پیاده (در روز و شب) و دوچرخه سواران (در روز) به جلوگیری از برخورد یا کاهش آسیب کمک می کند. اولین مورد ، عملکردی است که وسایل نقلیه روبرو را در تقاطع ها و عابران پیاده ای که از خیابان عبور می کنند ، هنگامی که خودرو در هر دو جهت می چرخد ​​، تشخیص می دهد. مورد دوم فرمان اضطراری و اجتناب از تصادف است که به فرمان و حفظ خط کمک می کند و هنگامی که راننده مانور فرمان را برای جلوگیری از برخورد انجام می دهد ، فعال می شود. علاوه بر این ، لندکروز جدید از ترمز پشتیبانی پارکینگ جدید استفاده کرده است ، که با تشخیص موانع جلو و عقب خودرو در پارکینگ ، نزدیک شدن به خودروها در هنگام عقب رفتن خودرو و عابران پیاده به جلوگیری از تصادفات کمک می کند.

با دستیابی به همه این تحولات ، تویوتا قصد دارد از تابستان امسال لندکروز جدید را در سراسر جهان راه اندازی کند.

مرجع: سابقه ۷۰ ساله لندکروز

مدلهای پی در پی

مدل دوره فروش مشخصات
بی جی اوت ۱۹۵۱- ژانویه ۱۹۵۶ مدل اصلی برای استفاده توسط پلیس ملی ذخیره شده است. اگرچه پلیس ملی این مدل را به کار نگرفت ، اما توسط شعب محلی آژانس پلیس ملی ژاپن به عنوان ماشین گشت مورد استفاده قرار گرفت. این مدل اولین وسیله ای بود که تا ششمین پاسگاه کوه فوجی بالا رفت. نام خودرو در سال ۱۹۵۴ به لندکروز تغییر یافت.
سری ۲۰ نوامبر ۱۹۵۵- دسامبر ۱۹۵۹ مدل نسل دوم با ظاهر خارجی مناسب برای استفاده غیرنظامی دوباره طراحی شده است. صادرات مدل به خارج از کشور آغاز شد و نقش شهرت و اعتبار شهرت تویوتا در خارج از کشور را بازی کرد (استراتژی Land Cruiser).
سری ۴۰ اوت ۱۹۶۰- اکتبر ۱۹۸۶ مدل نسل سوم ، که به عنوان یک خودروی نمایشی کراس کانتری مجهز به اصل قابلیت اطمینان ، دوام و عملکرد خارج از جاده ، استقبال و محبوبیت زیادی در جهان به دست آورد. (فروشنده ۲۴ ساله ، با محبت بسیاری از مشتریان حتی امروز.)
سری ۵۰ اوت ۱۹۶۷- جولای ۱۹۸۱ نوع استیشن واگن تمام عیار با طراحی کاملا جدید و اصلی. پیش از سری ۳۰۰ که فضای وسیع تری را ارائه می داد و با حفظ اصل لندکروز ، راحتی بیشتری را افزایش می داد.
سری ۶۰ اوت ۱۹۸۰- ژانویه ۱۹۹۰ نوع استیشن واگن که جانشین سری ۵۰ شد. مطابق با افزایش سرعت خودرو ، آج ها برای بهبود پایداری رانندگی بازتر شدند. کاملاً مجهز به تجهیزات پیشرفته برای کاربران خصوصی.
سری ۷۰ نوامبر ۱۹۸۴- در حال حاضر نوع سنگین که حتی در حال تکامل است در حالی که ماهیت لندکروز را به عنوان مدل جانشین سری ۴۰ حفظ کرده است. در سال ۱۹۸۵ ، یک سال پس از اولین بار ، یک نوع سبک سبک تولید شد (اولین نسل پرادو در سال ۱۹۹۰ متولد شد). نوع سنگین آن هنوز فروخته می شود.
سری ۸۰ اکتبر ۱۹۸۹- ژانویه ۱۹۹۸ نوع استیشن واگن مجهز به بالاترین عملکرد خارج از جاده در تاریخ لندکروز ، و همچنین تجهیزات و کیفیت سواری در سطح یک خودروی سواری لوکس.
سری ۹۰ مه ۱۹۹۶- اکتبر ۲۰۰۲ First Land Cruiser که از سیستم تعلیق جلو مستقل استفاده کرد. یک نوع سبک وزن با بدنه منحصر به فرد ، که باعث بهبود بیشتر عملکرد در جاده ها و راحتی رانندگی در عین حفظ عملکرد خارج از جاده (نسل دوم پرادو) می شود.
سری ۱۰۰ ژانویه ۱۹۹۸- آگوست ۲۰۰۷ جانشین سری ۸۰. این اولین نوع استیشن واگن بود که از سیستم تعلیق جلو مستقل استفاده کرد. علاوه بر بهبود عملکرد اصلی به عنوان ۴WD ، اعتبار ، عملکرد در جاده ها و کیفیت سواری بهبود یافته و آن را به یک ۴WD لوکس تبدیل کرده است.
سری ۱۲۰ اکتبر ۲۰۰۲- آگوست ۲۰۰۹ یک قاب جدید با استحکام بالا طراحی کرد. (اولین Land Cruiser که ساختار قاب جداگانه ای را اتخاذ کرد.) یک نوع سبک با عملکرد بهتر در خارج از جاده ، از جمله استفاده از کنترل الکترونیکی و راحتی در جاده (نسل سوم پرادو).
سری ۱۵۰ سپتامبر ۲۰۰۹- تاکنون نوع سبک با بهبود بیشتر در استحکام بدنه در مقایسه با سری ۱۲۰ و استفاده کامل از فناوری پیشرفته برای بهبود عملکرد خارج از جاده (نسل چهارم پرادو).
سری ۲۰۰ سپتامبر ۲۰۰۷- بهار ۲۰۲۱ جانشین سری ۱۰۰. یک استیشن واگن که ساختار قاب جداگانه ای را اتخاذ کرد. این پلت فرم دوباره طراحی شد و استحکام ، دوام ، ایمنی در برخورد و راحتی داخلی را افزایش داد.

[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارشناس رسمی دادگستری خودرویی سبک و سنگین
شماره های تماس
اشتراک گذاری
آخرین مطالب

آیا به کارشناس از طرف فروشنده میشه اعتماد کرد؟

کارشناس خودروهای اسنپی!!!

کارشناسی خودروی سنگین دی ماه ۱۴۰۲

استعلام سوابق کشنده ه داف

استعلام پرونده کشنده دافDAF