خانه / بررسی کامیونهای کشنده مرسدس بنز(آکتروس)

بررسی کامیونهای کشنده مرسدس بنز(آکتروس)

نکات برجسته  کامیون های آکتروس

برای دستیابی به بالاترین استانداردها.

نام “مرسدس بنز” بیش از ۱۱۰ سال است که برای بالاترین کیفیت برای وسایل نقلیه تجاری ساخته شده است. در سال ۱۸۹۶ بود که گوتلیب دایملر اولین کامیون جهان را فروخت. و در مرسدس بنز کامیون ها به این تاریخ افتخار می کنند. این استاندارد و وظیفه مربوط به هر آنچه امروز و آینده تحت حمایت Star حاصل و ساخته می شود را فراهم می کند.

برای کامیون های مرسدس بنز ، “کامیون هایی که می توانید اعتماد کنید” نویدی است که مشتریان خودروهای تجاری آن می توانند هم اکنون و هم در آینده به آن اعتماد کنند. زیرا برای مشتریان وسایل نقلیه تجاری ، داشتن وسایل نقلیه ای که در هر شرایطی بتوانید به آنها اعتماد کنید ، سنگ بنای تجارت است. “کامیون هایی که می توانید به آنها اعتماد کنید” نیز یک اصل راهنمای داخلی و تعهدی است که توسط هر یک از کارمندان کامیون مرسدس بنز انجام می شود. این که آیا با مشتری کار می کنید یا در محیط تولید کار می کنید: آنها شایسته ، اختصاص داده شده و قابل اعتماد هستند.

شاسی:

علاوه بر ساختاری محکم ، بادوام و بدنه و طراحی سبک ، از دو ویژگی برجسته دیگر نیز برخوردار است: دارای انتهای انتهای انتهای انتهایی برای تراکتورهای نیمه تریلر ۴×۲ و ۶×۲ و قاب جلوی قاب آن با هوشمندی طراحی شده است.

کارشناسی شاسی

اتصالات پیچ و مهره در کل استفاده می شود ، تعویض قطعات هنگام انجام تعمیرات آسان و ارزان است. علاوه بر این ، محافظ زیر آستر جلو برای کاهش وزن بدون منزل بهینه سازی شده است. یکی دیگر از مزایای آن این است که چراغ های جلو در Actros در بالای مناطقی از پیش بند قرار دارند که به ویژه در برابر ضربه های تراشه سنگ آسیب پذیر هستند. زیر شاسی شاسی موجود که به صورت اختیاری در اختیار شما قرار می گیرد ، محافظت م corثر در برابر خوردگی برای شاسی و اجزای قاب فراهم می کند. فیلم محافظ شفاف است تا به شما اجازه می دهد سطوح فلزی بصری بازرسی شده و صفحات مدل خوانده شوند.

علاوه بر پیوند تثبیت کننده ، که وزن هر محور عقب هوا را به میزان ۹۰ کیلوگرم کاهش می دهد ، تراکتورهای نیمه تریلر ۴×۲ و ۶×۲ و خودروهای پلت فرم دارای یک ویژگی کاهش وزن بیشتر هستند: تعلیق هوا ۲ دمنده. اما کاهش ۳۰ کیلوگرمی وزن و ۳۰ میلی متر ارتفاع پایین فریم تنها مزایای ارائه شده برای این کانسپت تعلیق نیست.

تعلیق اکتروس

با توزیع با دمنده فنر عقب ، می توان کمک فنرها را مستقیماً در پشت محور قرار داد ، بنابراین از نظر دینامیک رانندگی و رفتار غلتکی مزایای قابل توجهی به ارمغان می آورد. علاوه بر این ، موقعیت مناسب نفس های فنر اجازه می دهد تا ارتفاع های قابل توجهی بالاتر افزایش یابد و از تحریف و تحت تأثیر قرار گرفتن محور در زاویه شاخه برقی جلوگیری می کند. تعداد کمتری از دم نیز به این معنی است که تعویض دمبل سریعتر انجام می شود و در صورت تعمیر در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

گیربکس آکتروس

گیربکس های هم زمان برای Actros به دلیل تسهیل دور کم موتور در سرعت زیاد جاده مشخص شده اند. توانایی کوهنوردی عالی ، سرعت مانور پایین ، دوام ، عملکرد کم صدا و نسبت به وزن بهینه بهینه شده ، انتقال های Actros را به عملکردهای همه جانبه واقعی تبدیل می کند.

گیربکس-حافظ خودرو

موتورهای BlueTec® ۵ یک کلمه کلیدی برای قدرت ، صرفه جویی و دوام هستند که آنها را به گزینه ای مناسب برای حمل و نقل از راه دور تبدیل می کند. چه V6 یا V8 را انتخاب کنید ، وقتی مقرون به صرفه می شود هر دو واحد قدرت معیار را از نظر مصرف سوخت کم و ذرات کم ، CO ۲ انتشار و آلاینده ها تعیین می کنند.

موتور اکتروس

برای همه کسانی که Euro V به اندازه کافی سازگار با محیط زیست نیست ، Actros می تواند به عنوان یک گزینه ، مطابق با استاندارد سختگیرانه EEV (وسیله نقلیه سازگار با محیط زیست) * تنظیم شود که مقادیر ذرات تقریباً ۳۳٪ کمتر از Euro V باشد وسایل نقلیه Actros Euro V می توانند به استاندارد EEV مقاوم سازی شوند.

 

کارشناسی حافظ خودرو

اهمیت استفاده از یک کارشناس کامیون سنگین در موقع خرید خودرو که مسلط به شناخت آپشن خودروها داشته باشد بسیار ضروری بود در این راستا کارشناسان کارشناسی حافظ خودرو از دوره دیده های نمایندگی خودروها بوده و می توانند کمک بسزایی در خرید خوب شما داشته باشند. جهت کارشناسی خودرو با ما تماس بگیرید

 

ممنبع: بنزhttps://www.mercedes-benz-trucks.com full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارشناس رسمی دادگستری خودرویی سبک و سنگین
شماره های تماس
اشتراک گذاری
آخرین مطالب

آیا به کارشناس از طرف فروشنده میشه اعتماد کرد؟

کارشناس خودروهای اسنپی!!!

کارشناسی خودروی سنگین دی ماه ۱۴۰۲

استعلام سوابق کشنده ه داف

استعلام پرونده کشنده دافDAF