خانه / طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو

آیا ثبت‌نام کردید؟

صاحبان جدید ۸ هزار خودرو، فردا مشخص خواهند شد

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در روز چهارشنبه هفته‌ای که گذشت و با بررسی اطلاعات متقاضیان ثبت‌نام‌کننده در چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو، برای ۸۰۰۰ خودرو در نظر گرفته شده در این مرحله، ساعت ۹ صبح فردا (شنبه)، #قرعه‌_کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار می‌شود.

طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو

برای بار چهارم از روز دوشنبه (۱۲ مهر) آغاز و به مدت سه روز ادامه داشت. در نهایت ساعت ۲۴ روز چهارشنبه (۱۶ مهر) مهلت ثبت‌نام به پایان رسیده و بررسی اطلاعات متقاضیان آغاز شد. ایران‌خودرو برای این مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات خود عرضه حدود ۸۰۰۰ خودرو را در قالب سه محصول راناپلاس، سورن پلاس و وانت آریسان با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه در نظر گرفته بود.

قرعه‌کشی چهارمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو صبح فردا (شنبه ۱۹ مهرماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار و اسامی منتخبان از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو و ارسال پیامک از سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ به منتخبان اعلام خواهد شد.

منتخبان بعد از اعلام نتایج قرعه‌کشی و دریافت پیامک، به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند؛ در غیر این صورت ثبت‌نام ایشان کان‌لم‌یکن تلقی خواهد شد.

همچون روال سابق طرح‌های پیشین، رنگ خودروهای تحویلی از میان رنگ‌های قابل عرضه و بر اساس قرعه‌کشی تعیین خواهد شد؛ همچنین امکان انتخاب کارت طلایی در مرحله واریز وجه به انتخاب مشتری وجود خواهد داشت.


طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو 1


[av_horizontal_gallery ids=’3664′ height=’25’ size=’large’ gap=’large’ active=’enlarge’ initial=” control_layout=’av-control-default’ links=’active’ lightbox_text=” link_dest=” id=” custom_class=” av_uid=’av-2dyuyn’][/av_horizontal_gallery]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارشناس رسمی دادگستری خودرویی سبک و سنگین
شماره های تماس
اشتراک گذاری
آخرین مطالب

آیا به کارشناس از طرف فروشنده میشه اعتماد کرد؟

کارشناس خودروهای اسنپی!!!

کارشناسی خودروی سنگین دی ماه ۱۴۰۲

استعلام سوابق کشنده ه داف

استعلام پرونده کشنده دافDAF