خانه / کارشناسی خودروهای لوکسVIP

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” padding=’0px’ highlight=” highlight_size=” border=” border_color=” radius=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-2z1s53′]

[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-k3o1ag50′ custom_class=” admin_preview_bg=”]

کارشناسی خودروهای لوکسVIP

بازار اتومبیل‌های لوکس ، بسیاری از دلالان خودرو با کم کردن کیلومترشمار خودرو یا نصب آپشن‌های غیر فابریک، قصد دارند خودرو خودشان را با قیمت بالاتری نسبت به ارزش واقعی آن بفروشند. از همین رو به نظر می‌رسد استفاده از کارشناسان متخصص برای بررسی وضعیت سلامت فنی و ظاهری و همچنین آنالیز صحیح اصالت آپشن‌ها یک امری مهم می باشد که هر خریدار خودرویی باید  انجام معامله به آن توجه کند.

هزینه کارشناسی خودروهای لوکس چقدر هست؟

چرا قیمت سرویس کارشناسی اتومبیل‌های لوکس بالاتر از هزینه کارشناسی خودروهای اقتصادی است؟ قیمت خدمات کارشناسی بر اساس تعداد سنسورهایی سنجیده می‌شود که توسط دستگاه‌های دیاگ مورد آنالیز قرار می‌گیرند. به همین دلیل خودروهایی که از امکانات و تجهیزات بیشتری برخوردار هستند، هزینه بیشتری برای کارشناسی آن‌ها دریافت می‌شود. به طور مثال برای کارشناسی یک خودرو BMW از یک دستگاه تخصصی استفاده می شود، زیرا این خودروها بیش از ۹۵ سنسور قابل بررسی و البته مهم دارند که سلامت هر کدام از آن‌ها تاثیر بخصوصی در قیمت نهایی اتومبیل خواهد داشت. مجموعه کارشناسی حافظ خودرو نیز با در نظر گرفتن نیاز خریداران خودروهای لوکس وارداتی، این امکان را فراهم ساخته‌اند تا آن‌ها بتوانند با خیال راحت و با بهره‌گیری از اطلاعات منتشر شده از سوی دستگاه‌های مدرن و قدرتمند دیاگ، هوشمندانه خودرو مد نظر خودشان را خریداری کنند. اگر شما هم قصد خرید اتومبیل‌های لوکس وارداتی همچون محصولات کمپانی‌های  بی‌ام‌و، ولوو، لوتوس،، هیوندای، کیا و نیسان وغیره را دارید، می‌توانید همین امروز با شماره‌های مندرج در وب سایت حافظ خودرو تماس حاصل بفرمایید تا متخصصان ما با در نظر گرفتن خودرو مد نظر شما، بهترین سرویس‌ها در محل آن ارائه دهند.

دیاگ زدن چگونه است؟

شاید واژه دیاگ یا دیاگ زدن به گوشتان خورده باشد. دیاگ در واقع دستگاه‌های آنالیزوری است که که متخصصان و کارشناسان فعال در حوزه اتومبیل، با بهره‌گیری از آن‌ها وضعیت سیستم‌های داخلی اتومبیل‌ها را بررسی می‌کنند. دستگاه‌های دیاگ از طریق یک کابل به کامپیوتر خودرو‌ها متصل می‌شود و از طریق آن طیف گسترده‌ای از مکانیزم‌های اتومبیل را به کارشناس و یا تعمیر‌کار مربوطه نشان می‌دهد. آنالیز کردن اتومبیل‌ها توسط دستگاه‌های دیاگ را دیاگنوستیک یا دیاگنوسیس ( Diagnosis ) می‌گویند. در فرایند دیاگنوسیس، دستگاه دیاگ با توجه به اطلاعات از پیش تعیین شده، خودرو مورد نظر شما را بررسی می‌کند؛ این اطلاعات معمولا توسط خود کمپانی‌های اتومبیل‌سازی منتشر می‌شود و المان‌ها و مشخصات یک خودرو صفر کیلومتر را به همراه دارد و توسط شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های دیاگ بر روی سیستم آن‌ها قرار می‌گیرد، پس به عبارتی می‌توان گفت یک دستگاه دیاگ، خودرو شما را نسبت به یک اتومبیل صفر کیلومتر می‌سنجد و آن را مورد بررسی قرار می‌دهد. بر اساس نظر کارشناسان لوکاپرو بهترین دستگاه‌های دیاگ، دستگاه‌هایی هستند که توسط خود کمپانی اتومبیل‌سازی یا به سفارش آن‌ها ساخته شده‌اند. دستگاه‌هایی که مورد تایید شرکت‌های خودروسازی هستند، معمولا قابل به روزرسانی می‌باشند و قادر هستند اتومبیل شما را دقیق‌تر و تخصصی‌تر بررسی کنند.
[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کارشناس رسمی دادگستری خودرویی سبک و سنگین
شماره های تماس
اشتراک گذاری
آخرین مطالب

آیا به کارشناس از طرف فروشنده میشه اعتماد کرد؟

کارشناس خودروهای اسنپی!!!

کارشناسی خودروی سنگین دی ماه ۱۴۰۲

استعلام سوابق کشنده ه داف

استعلام پرونده کشنده دافDAF