کارشناس نیسان پیکاپ زامیاد و ایرانخودرویی

کارشناسی کارشناس خودرو دراسلامشهر(ایت الله سعیدی)

کارشناس نیسان پیکاپ زامیاد و ایرانخودرویی 1

در خودروی نیسان مهم ترین آیتم های که برای خریدار این خودرو مهم می باشد بازدید شاسی نیسان می باشد چرا که مهمترین قسمت خودرو برای بارهای زیاد می باشد چرا که با کوچکترین ترک این شاسی ارزش خرید نخواهد داشت .

کارشناسی خودرو

اگر شما بخواهید از خدمات ما استفاده کنید قطعا کارشناسی اعزام می شود که تجربه بسیار زیادی در زمینه خودرو های باری و فنی این خودرو را دارد در ضمن یکی از منطقه های که در تهران مرکز خرید وفروش این خودرو می باشد در اطراف اسلامشهر (گلستان آدران رباط کریم پرند)می باشد

۱- کارشناسی خودرو از نظر اصیل بودن سقف و ستون ها

۲- کارشناسی خودرو از نظر رنگ قطعات خارجی بدنه مانند درب ها و کاپوت

۳- کارشناسی خودرو از نظر قطعات تعویض شده بدنه خودرو می باشد.

*در مورد اول یعنی کارشناسی سقف و شاسی، اهمیت بیشتری خواهد داشت چرا که این قسمت ها بسیار کمتر مورد آسیب قرار می گیرند مگر اینکه خودرویی چپ کرده باشد که در قیمت گذاری خودرو در صورت رنگ شدن، تاثیر خواهد داشت.

ودر نهایت بررسی فنی خودرو توسط دیاگ و تست فنی خودرو می باشد.

کارشناسی خودرو دراسلامشهر

اسلامشهر در کجای تهران کجاست؟

اِسلام‌شَهر مرکز شهرستان اسلام‌شهر واقع در استان تهران است که در ۱۲ کیلومتری جنوب شهر تهران واقع شده‌است و از طریق بزرگراه‌های قدیم و جدید تهران-ساوه و همچنین آزادگان و احمدآباد مستوفی قابل دسترسی است.

برای تماس با کارشناسان شرکت حافظ خودرو جهت کارشناسی فنی و بدنه خودرو و مشاوره خرید و فروش از طریق واتساپ اقدام کنید


تاریخچه نیسان آبی

نسل سوم نیسان جونیور

در ایران با نام‌های زامیاد ۲۴، نیسان آبی و سایپا آبی شناخته می‌شود، یک خودروی وانت است که برای اولین بار در سال ۱۳۴۹ در ایران توسط خودروسازی زامیاد تولید شد، سپس در سال ۶۵ با تغییر نام با عنوان سایپا۲۴ تولید و عرضه گشت. در سال ۱۳۷۷ مجدداً با نام زامیاد ۲۴ تولید شد. از سال ۸۸ مدل‌های جدیدی مانند ۲۴nb زامیاد (تغییر در نمای ظاهری) و زامیاد۲۴nib (ترمز ضد قفل و سیستم ebd) تولید شد. نام جونیور (JUNIOR) به یک سری از پیکاپ‌های میان‌سایز کمپانی نیسان اطلاق می‌شود، پیکاپ‌هایی که از سال‌های ۱۹۵۶ الی ۱۹۸۲ میلادی در مدار تولید بودند. درمجموع، تمامی آن‌ها شامل سه نسل متفاوت از یکدیگر هستند که در سری‌های متعددی هم به تولید رسیدند، این سری‌ها با کدهای B40 ,B۴۲ و B۱۴۰ – سری ۴۰ و ۴۱ – سری ۱۴۰/۱۴۱ روانه بازارهای جهانی شدند. سومین نسل یا آخرین نسل از جونیور که کماکان در ایران در حال تولید است، برای نخستین بار، در اکتبر سال ۱۹۷۰ میلادی (مهرماه سال ۱۳۴۹ شمسی) پا به عرصه وجود نهاد. این خودرو که با نام سری ۱۴۰/۱۴۱ به تولید رسید، نسبت به نسل پیشین خود به‌مراتب مدرن‌تر بود. این نسل از جونیور، در آغاز از سه پیشرانه متفاوت بهره می‌برد که دو تای آن بنزینی و یک نسخه آن نیز دیزلی بود. نسخه‌های بنزینی در حجم‌ها ۱٫۶ و ۲ لیتری عرضه می‌شدند. کوچک‌ترین نسخه از این نسل که با کد شاسی N۱۴۰ روانه بازار شد از ظرفیت حمل باری معادل ۱٫۵ تن برخوردار بود ولی نسخه ۲ لیتری بنزینی آن قادر بود تا ۱٫۷۵ الی ۲ تن بار را با خود حمل نماید. ناگفته نماند که نسخه ۲ لیتری این خودرو از توانی معادل ۹۹ اسب بخار برخوردار بود و کد شناسایی آن نیز H۲۰ بود.

در همان دوره‌ای که این خودرو از مدار تولید در ژاپن کناره گرفت و وارد وادی بازنشستگی شد، تولید آن تحت لیسانس نیسان در شرکت سایپا آغاز گردید. تاریخ شروع این اقدام نیز ماه فوریه سال ۱۹۸۳ میلادی (بهمن ۱۳۶۱ شمسی) بود، یعنی دقیقاً سی و شش سال پیش. البته پیش از این تاریخ و در سال ۱۳۴۹ شمسی، تولید پیکاپ‌های بزرگی با نام نیسان جونیور ۲۰۰۰ یا زامیاد ۲۴ در کارخانه زامیاد آغاز شده بود، این پیکاپ‌ها از ظرفیت حمل باری معادل ۳٫۸ تن برخوردار بودند. ناگفته نماند که «زامیاد» نام یک شرکت خصوصی خودروسازی بود که در سال ۱۳۴۲ شمسی احداث گردید و محل آن نیز در سه‌راه آذری واقع شده بود، البته در سال ۱۳۵۰ شمسی، محل این کارخانه به جاده تهران – کرج انتقال یافت.

از سال ۱۳۸۹ نوع دیزلی آن با عنوان زامیاد۲۸nb برای اولین بار در نمایشگاه خودرو تبریز به نمایش درآمد. بسیاری از رانندگان زامیاد۲۸ (گازوئیلی) به دلیل استفادهٔ شرکت زامیاد از موتور چینی کم ارزش و اشکال در سیستم خنک‌کننده (رادیاتور) و نیز قیمت بالای آن از این خودرو ناراضی هستند. همچنین رانندگان خودرو زامیاد۲۴هایی که از سال ۱۳۷۷ به بعد تولید می‌شود به دلیل استفاده نکردن از موتور ژاپنی اصل که در سری‌های قبل استفاده می‌شد از این خودر رضایت چندانی ندارند. بر اساس قوانین پلیس راهنمایی و رانندگی ایران، خودرو زامیاد۲۴ مجاز به حمل ۲۸۰۰ کیلوگرم بار می‌باشد ولی این وانت قابلیت حمل ۵۰۰۰ کیلوگرم را دارد.

معاون مهندسی شرکت زامیاد به نیسان آبی لقب باربر نجیب را می‌دهد. او آمار جالبی را از نیسان آبی می‌دهد. به گفته قرگوزلو، سال ۱۳۵۱ تاکنون این وانت توانسته ۲/۱ تریلیارد تن بار را بر روی جاده‌ها جابه‌جا کند که برابر وزن هشت هزار برج میلاد تهران است. نیسان همکنون در سال ۹۹ در حال تولید است و همزمان وانت پادرا پلاس و نیسان وانت دیزل که در دی ۱۳۹۵ قطع تولید شده بود از دی ۱۳۹۸ نیز تولید می‌شود.

منبع: fa.wikipedia.org