کارشناسی خودرو اجاره ای (رنت) در محل

قبل از اجاره، ازخودروی خود مطمئن شوید

مشکلات اجاره خودرو یکی از معضل های مهم در زمینه اجاره و رنت خودرو است. از قرار داد شرکت ها گرفته شده تا بیمه و پرداخت خسارت تصادف، جزو مشکلات مهم رنت خودرو می باشد.

اجاره ماشین رنت

اجاره خودرو به دنبال خود معایب و مزایایی را به همراه دارد. رنت خودرو فرآیندی است که علاوه بر شخص اجاره کننده نیز برای رنت خودرو نیاز به یک سری شرایط و بررسی ها دارد. تا در زمان برگرداندن خودرو دچار مشکلات نشود زیر به آن اشاره می کنیم.کارشناسی خودروهای اجاره ای رنت در محل به شما کمک بسزای میکند تا در زمان تحویل خودرو به مشکل بر نخوردید اللخصوص در خودروهای لوکس که هزینه بسیار بالایی دارد.

کارشناسی خودرو اجاره های رنت حافظ خودرو

مشکلات فنی خودرو

مشکلات فنی خودرو از جمله دغدغه هایی است که امکان دارد در زمان اجاره خودرو ذهن افراد را به خود مشغول نماید. استرس و نگرانی در مورد این موضوع شاید یکی از مشکلات مهم در زمینه اجاره خودرو باشد.

بسیاری از خودروهای اجاره ای هستند، که به دلیل تصادف خسارت و آسیب های زیادی را به خود دیده اند. همین مورد باعث نگرانی تعداد زیادی از مشتریان اجاره خودرو شده است . چرا که این خودروها دیگر کیفیت اولیه خود را نداشته.
در اغلب موارد دیده شده که شرکت های اجاره ماشین به دلیل متقاضیان زیاد فرصت چکاپ خودورهای خود را نداشته. به همین دلیل خودرو را با مشکلات فنی به مشتری تحویل می دهند. همین مورد باعث به وجود آمدن نارضایتی بیشتر افراد شده است.
باید گفت که این نگرانی بیشتر مربوط به افرادی است که سفرهای طولانی مدت داشته و یا دوست دارند از خودروهای لوکس استفاده کنند.
در صورتی که شما جزو این دسته از افراد هستید باید بگوییم که شرکت رنت کنیم تمام خودروهای خود را قبل از تحویل معاینه فنی کرده و یک خودرویی سالم را تحویل شما خواهد داد.
ما می توانیم به شما این قول را بدهیم که خودرو مورد نظر خود را بدون هیچ گونه مشکلی دریافت خواهید کرد.

کارشناسی اجاره خودرو رنت

بی خبر بودن از مشکلات خودرو!!!

بسیار دیده شده که شخص اجاره کننده خودرو از معایب خودرو باخبر نبوده و بعد از عودت خودرو ، شرکت اجاره دهنده اعلام می کند که خودرو رنگ ویا مشکلات فنی  دارد وشما باید خسارت تصادف را به ما بدهید. پس پیش از اینکه خودرو اجاره کنید از ایرادات خودرو که کارشناس حافظ خودرو برروی برگه کارشناسی با تاریخ اجاره ذکر میکند شما دیگر دچاره مشکل نمی شوید.

کارشناسی خودروهای اجاره ای رنت در محل

چه مواردی رو ما چک می کنیم؟

حضور در تمام نقاط تهران ظرف۱۵دقیقه

کارشناسی رنگ وفنی:

✔ با استفاده ازدستگاه ضخامت سنج پیشرفته رنگ خودرو چک می شود

✔ بررسی آبرنگ قطعات تعویضی استوک فابریک

✔ بررسی شاسی،سقف،ستون…

✔تست فنی با دیاگمولتی برند که تمامی خودرو ها را از لحاظ برقی تست می کند

✔ بررسی موتور گیربکس اتومات،ساعتی

✔ تشخیص کارکرد کیلومتر

✔تست آپشن ها

✔تست جاده جلوبندی کمک ها

.